Thursday, September 11, 2008

Psihodelija

O nogometu Necu.Tugujem
Placa danas dosla pa sam je htio popraviti u kladionici.Tugujem X2.
DinoD. Ne tugujem. Ali de mortuis nihil nisi bene.

A ova slika mi dodje ko trik pitanje:
Kakav je ovo hodnik?
A) ludnice
B) neuropsihijatrijskog dispanzera
C) stadion maksimir
D) visokoskolska ustanova

Svoje tocne odgovore saljite na poznatu adresu
Svaki dobiva

P.s. Moli se nikola bucic da do daljnjeg ne komentira I ne sudjeluje u nagradnim igrama jer me strahovito nazivcirao on-zna-cime. Ne stavljaj mi sol na ranu, satrat cu te, matere mi.
Sent via T-Mobile Blackberry

3 comments:

Anonymous said...

Ja glasam za odgovor D.
(mi smo bolesna država, a ne pametna - dakle logično je koji su hodnici puni a koji prazni).

Anonymous said...

Čekaj, jel ovo trick pitanje zato kaj nema velike razlike između visokoškolske ustanove i ludnice (a i neuropsihijatrija bi se dala ubacit)?

Callirhoe

nikola said...

ad jimbo:
pa da, neuobicajeno tuzno i pusto, pogotovo za ispitni rok..

ad callirhoe:
jos uvijek se nadam da ima razlike:)
ali se isto tako jos uvijek ne mogu dovoljno nacuditi ruznoci tih zidova jer mi strano lice na neku ludnicu (nije da sam bio u ludnici al je tako nekako zamisljam)