Thursday, September 25, 2008

U mraku

Ne vidim da je radijator zut I ne vidim koliko je prasine na futroli.
Na gitari pogotovo.
Cujem da su na bundeku upravo novi fosili.
E pa jebo ja onog ko se sjetio da rujanfest zapocinje srijedom!
RADIM za par sati.
JA BIH SPAVAO.
Ili ja bi spavo, svejedno, svima je jasno sta hocu rec.
Ili me to mozda mori novi posao...
Ne znam
Znam da u mraku ne vidim koliko je robe na drugoj polovici kreveta.
U mraku nema niceg.
Samo ja I novi fosili.
(Osim toga, oni su se raspali, umrli, votevr?!)
Sent via T-Mobile Blackberry

5 comments:

Anonymous said...

kume, sent via t-mobile ti se pretvara u novi nikola blog :D

nikola said...

ma nije, to mi je samo bio ispusni ventil sinoc :)

Anonymous said...

tako to krene ;)

nikola said...

mozda i starim...

Anonymous said...

to sigurno