Tuesday, October 28, 2008

Da sam ja uciteljica



ovo sam uspio pronaci samo na jednom mjestu na netu

Između dasaka dvorišne školske ograde
gledam vojsku kako ide ukorak.

Puceta sjajna,žuta,u suncu blistaju.
Sviraju trublje,žute,sjajne,svinute.
Udara bubanj i žuti poklopci,
prolazi banda,na bijelcu oficir.

Ej,da se smijem popeti na ogradu!
Lako ti je gospodični učiteljici,
ona dođe ranije nego obično.
Visoko stane na školske stube,
i vidi sve.

Rano dođe da nama ne da bandu gledati.
A ja da sam učiteljica,pustio bih djecu pred školu.
Gledajte djeco,a kasnije ćete sjesti uokrug
i svaki će pričati šta je vidio.

A naša učiteljica,da!Samo rekne odozgo:
U razred! Tko prvi čuje,glasno zavikne:
U razred! U razred! I svi odmah trčimo kao da nas
čeka med,a ne računica.

Svima bi nam bolje bilo
da sam ja učiteljica!

In memoriam - Dragutin Tadijanovic

1 comment:

Innara said...

Pa to je poznata pjesma... A ono da je pes pojel zadaću je bilo moje vječito objašnjenje Nevenu lani: pes pojel knjigu, pes pojel usb stick, pes pojel kabel od laptopa... I nisam lagala; pes pojel sve :(

Ajd, učeniče, uči se bit učiteljica, da vdiš sve dobro i loše s druge strane katedre!