Saturday, October 25, 2008

mozda umor mozda samo sjeta

kopao sam nesto po nekom mobitelu i naisao na ove slike

pogled iz zgrade u kojoj sam nekad zivio


pa sam se privremeno preselio blizu ove ulice
ne postoji ulica u kojoj bih vise volio zivjeti od ove
btw (molim procitajte - to sam ipak ja)
šokci na wikipediji (na njemackom ima vise)
tko su šokci?

2007.izdana je knjiga u kojoj je mjesto nasao i moj roditelj
nije ni velik, ni pretjerano poznat izvan lokalne zajednice al je barem veliki soka
ako netko zeli znati vise, knjiga je:
Veliki i poznati Šokci, Veći dio biografija Šokaca iz Slavonije i Baranje, Srijema, Bačke, bosanske Posavine i Mađarske

ovdje mi se ide


now playing:
anna oxa - e tutto un atimo

treba pamtiti lijepe stvari a ruzne sto prije zaboraviti
umor pise glupa, ali mozda iskrena slova..

1 comment:

Innara said...

Umor piše umorna slova, al kad se uključi Gianna ili Anna, sve postje bolje; btw, ja ne bi ni znala da se sat promijenio da mi onaj moj nije reko.

Idemo dalje, Šokče.